woensdag 1 juli 2015

OOTD: Het is vakantie!


Vandaag is eindelijk officieel de vakantie begonnen. Ik ben echt super blij! De komende 2 maanden geen school en dus extra veel tijd om blogposts te schrijven. Eergisteren heb ik mijn rapport gekregen, en ik mag over naar het zesde middelbaar, jeej! ;)

Ondertussen dat ik hier dit artikeltje zit te schrijven is het minstens 33°C buiten en hier binnen maar 22°C dus lekker verfrissend :). Omdat het dus zo warm is heb ik vandaag een  kleedje aangedaan met bloemetjes op, ideaal voor de zomer. En dit handtasje heb ik enkele weken geleden gekocht in de uitverkoop van de winkel Accessorize. Ik hou echt van het streepjes patroon met het bruine leder :).

Kleedje: Pull and Bear
Leren riem: Lola & Liza
Handtas: Accessorize

Wat vinden jullie ervan?


2 opmerkingen: