woensdag 22 juli 2015

Allegiant + Het verhaal van Four boekreview

Voorbije week heb ik weeral twee boeken uitgelezen. Het derde en laatste boek van de Divergent-serie 'Allegiant' en ik heb ook nog het aparte verhaal van 'Four' gelezen. En deze boeken zijn allemaal geschreven door Veronica Roth.

Ik ga niet te veel verklappen over het verhaal zelf, maar Allegiant vind ik echt het beste boek van alle drie de boeken. Er gebeuren echt veel dingen in dit boek dat ik nooit had verwacht en daarom is het ook mijn favoriet. Bij de andere twee boeken was het altijd wel een beetje voorspelbaar wat er ging gebeuren, maar dat was bij dit boek echt niet het geval. Het is gewoon een boek dat je zeker moet lezen voordat je de film ziet, want het is gewoon supergoed! 

En ik heb dus ook nog het boek 'Het verhaal van Four' uitgelezen. Dit boek geeft je een kijk in het leven van Four: toen dat jij zelf aspirant was, toen hij de trainer was van de aspirant-onverschrokkenen en er zijn ook nog enkele aparte stukjes. Het is dus niet een doorlopend verhaal, maar je krijgt wel een veel beter idee van Four zijn leven. En ik vond dit ook een heel leuk boek, het is weer eens wat anders en dat maakt get toch ook wel leuk. 

Welke boeken hebben jullie al gelezen?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ze allevier gelezen. Ik dacht eerst dat Four a Divergent story een beetje een suf extraatje zou zijn. Ik vond 'm erg leuk. Hopelijk komt er een short movie als extraatje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja idd een short movie zou echt super leuk zijn :) xx

      Verwijderen