woensdag 24 juni 2015

Hema Lippenstift + Cover stick essence


Het is weeral een tijdje geleden dat ik nog een blogpostje schreef, maar gisteren had ik mijn laatste examen, dus heb ik de komende twee maanden extra veel tijd om blogposts te schrijven. Alleen nog even bang afwachten voor mijn punten en dan kan de vakantie officieel beginnen. Gisteren ben ik nog met enkele vriendinnen naar het stad geweest en hebben we make-up getest haha :D.

In de Hema kwam ik een mooie lippenstift tegen. Er staat op 'Moisturising Lipstick' en ik heb de kleur O1 gekozen. Ik zocht al lang naar een lichte kleur van lippenstift en deze heeft dus ongeveer dezelfde kleur als mijn lippen, zo kan je toch lippenstift dragen zonder dat het hard opvalt.

Daarnaast heb ik ook nog een anti spot cover stick gekocht. Deze is van het merk Essence en ik heb de kleur 02 sand. Ik heb echt altijd veel last van puistjes, en heb al alles geprobeerd van middeltjes tegen puistjes maar niets helpt. Dus met deze cover stick kan ik de roodheden toch een beetje bedekken :).

Om af te sluiten natuurlijk nog een selfie waar ik de lipstick op heb :D.

VoilĂ  dit was het dan weeral voor vandaag, hopelijk vonden jullie het leuk. En wat gebruik jij zoal van make up?

2 opmerkingen: